אנחנו חיים בתקופה שבה אנחנו כל הזמן בתנועה. זהו עידן שבו מקום העבודה הוא כבר לא רק מקום עבודה, אלא גם מרחב חברתי והרפיה. ריהוט למשרד צריך להיות ארגונומי על מנת לתמוך במגמה חדשה זו ויש לעצב אותו בהתאם.
מהו ריהוט משרדי ארגונומי? מה זה אומר על מקום העבודה? למה אנחנו צריכים רהיטים מהסוג הזה במשרדים שלנו?
חברות מסוימות משתמשות בריהוט משרדי ארגונומי עבור העובדים שלהן כדי להפוך אותם ליותר פרודוקטיביים. עם זאת, מדובר במשימה לא פשוטה והיא מצריכה היכרות טובה עם גוף האדם ותנועתו.
יש ביקוש הולך וגובר לריהוט משרדי ארגונומי. הבעיה היא שאין עיצובים או מפרטים סטנדרטיים של ריהוט משרדי ארגונומי. הרבה חברות חיפשו פתרונות לבעיה זו וכעת מפתחות פתרונות משלהן בהתאם לצרכים של הלקוחות שלהן. חברת ריהוט משרדי ארגונומי פיתחה מגוון ריהוט משרדי שעוצב להיות נוח ופונקציונלי כאחד.
לרכישת ציוד משרדי>>>
מה מטרתו של ריהוט ארגונומי?
הריהוט המשרדי הארגונומי הוא סוג של ריהוט אשר תוכנן להפחית את השפעת גוף האדם על הסביבה. הרהיטים יכולים לשמש במשרדים, בתים ומקומות אחרים שבהם בני אדם מבלים את רוב זמנם.
הדרך הטובה ביותר לצמצם את ההשפעה על הסביבה היא לעצב כיסאות, שולחנות, שולחנות וספות המיועדים לנוחות ונוחות שימוש. זה אומר שהם לא צריכים להיות קשים מדי או רכים מדי, אלא צריכים להיות בעלי איזון טוב בין שניהם. כמו כן, הם צריכים להיות מסוגלים להתאים את הגובה והמיקום שלהם וגם להיות בעלי אפקט ריפוד טוב במקרה של שימוש ארוך טווח. אלו הם כמה מההיבטים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב ריהוט משרדי ארגונומי.