ניתוחים פלסטיים לגברים מחירים

ניתוחים פלסטיים לגברים – מחירים לניתוחים שונים

עולם האסתטיקה והיופי כבר ממזמן פרץ את גבולותיו, ואנו עדים בעידן המודרני למספר שינויים מהותיים המבדילים את עיקרון היופי העתיק מהמודרני. הראשון הוא גבולות המין. בעוד שבעבר היו גברים מתקשטים בעגילים, שרשראות וטבעות ללא סוף, היה מדובר בעיקר במנהג של בני האצולה, ובכל אופן מנהג זה לא הגיע לעם.

לרוב עולם האסתטיקה והיופי היה עולם סגור השמור לנשים בלבד, ובשנים האחרונות אנו עדים לשינוי בולט שהפך למובן מאליו. גם גברים רוצים להיראות טוב, ומוכנים לעבוד למען היופי שלהם. יותר ויותר גברים הופכים מודעים יותר ויותר ליופי שלהם, ודואגים להיראות טוב בכל סיטואציה.

 

שינוי טכנולוגי: ניתוחים פלסטיים לגברים (מחירים)

השינוי השני לו אנו עדים הוא השינוי הטכנולוגי שהביא איתו העידן המדעי. הרפואה המודרנית הנשענת על המדע האמפירי מאפשרת לנו לבצע שינויים קוסמטיים בכדי להתאים את עצמנו לדרישה התרבותית, ולהוביל במהפכת היופי והאסתטיקה. כיום ניתן למצוא ניתוחים פלסטיים לגברים (מחירים בהמשך), שכן הביקוש יצר את ההיצע.

הרצון הגברי לייצר סטנדרט יופי גברי חדש, וליישר קו עם הסטנדרט הנ"ל הוליד שוק חדש ומרתק. שוק ניתוחי הפלסטיקה היה קיים כבר, ואף הגיע לרמות דיוק ויעילות גבוהים במיוחד. הכניסה של הדרישה הגברית לניתוחים יצרה גל נוסף של מחקרים וזינוק טכנולוגי נוסף, מה שאומר שכולם זוכים לניתוחים באיכות גבוהה הרבה יותר, ובמחירים נוחים יותר.

 

מה מנעד המחירים?

להלן רשימת ניתוחים פלסטיים לגברים, מחירים משוערים:

הגדלת שרירי החזה – שלושים אלף שקלים

הגדלת שרירי התאומים – עד ארבעים אלף שקלים

הרמת עפעפיים עליונים, גבה – עד עשרת אלפים שקלים

הסרת שומות – עד שלושת אלפים שקלים

ניתוחי אף – בין עשרת אלפים לעשרים אלף שקלים, בהתאם לניתוח

הגדלת סנטר עם שתל – עשרת אלפים שקלים

מנעד מחירים זה אינו מיצג בצורה ישירה מרכז ניתוחים זה או אחר, והוא מידע משוער בלבד על סמך מחקר קצר של השוק. כמובן שכל מרפאה ומנתח יכולים בשוק החופשי לתמחר את השירותים שלהם בהתאם לרצונם, ואין מחירים אלו מהווים התחייבות מכל סוג.